«Е-пенсія» – признач пенсію в «один дотик»

Дата: 19.08.2019 08:53
Кількість переглядів: 731

Фото без опису

Повідомляємо, що Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення за призначенням пенсії в «один дотик» через Веб-портал електронних послуг Фонду.

Сервіс передбачає:

- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

- після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організації обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Це означає, що тепер можна самостійно подати документи на призначення пенсії онлайн через веб-портал електронних послуг. Для того, щоб це зробити, необхідно бути зареєстрованим на веб-порталі і згідно інструкції заповнити заяву про призначення пенсії, заяву для виготовлення пенсійного посвідчення, підготувати та завантажити скан-копії документів для призначення пенсії. Пакет документів потрібно завірити електронним підписом і відправити в ПФУ. Варто зазначити, що після ухвалення рішення про призначення пенсії для проведення виплати пенсії та отримання пенсійного посвідчення відвідати відділення Пенсійного фонду таки доведеться, проте час, необхідний для подання документів для призначення пенсії можна зекономити.

Принагідно інформуємо, що на Веб порталі електронних послуг Пенсійного фонду працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників, зокрема:

- налаштування послуги СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

- отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR –кодом (про розмір пенсії, про розмір сплачених страхових внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб);

- отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

- кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Всі вищезазначені послуги є безкоштовними, значно спрощують взаємодію Пенсійного фонду з громадянами а також економлять час надання цих послуг .

 

Заступник начальника Ковельського відділу

обслуговування громадян (сервісного центру)

ГАЛИНА ХРИСТІНА


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь