Щорічний звіт

Дата: 25.02.2020 13:17
Кількість переглядів: 801

Фото без опису

Протягом останнього місяця Голобський селищний голова разом із виконувачами старост звітував перед жителями громади про роботу в 2019 році та виконання місцевої Програми соціального та економічного розвитку:

«Депутатський корпус Голобської селищної ради налічує 29 осіб. За звітний період було проведено 11 сесій ради шостого скликання. Прийнято 451 (439-2018) рішень. Переважна більшість депутатів активно долучаються до підготовки та розробки рішень та розв’язання тих чи інших проблемних питань, але є й такі, які брали участь у декількох пленарних засіданнях,  і такі, що жодного разу не зявлялись на сесіях.

Засідання виконавчого комітету селищної ради плануються поквартально і проводяться щомісячно. Крім запланованих питань, розглядаються й поточні актуальні проблеми, подання підприємств, заяви громадян. У звітному періоді проведено 13 засідань виконкому, прийнято 90 (130-2018) рішень.

До Голобської селищної ради у 2019 році надійшло 419(2018-460) (2017-498) звернень. Наших мешканців хвилюють питання соціального захисту, благоустрою населених пунктів, охорона навколишнього природного середовища, ремонт доріг, присвоєння адресного номера житловому будинку, вуличне освітлення, будівництво дитячих майданчиків, питання аграрної політики і земельних відносин - виділення дотації на утримання в підсобному господарстві 3 і більше корів та бджолосімей, питання оформлення спадщини та інші питання.

Найчастіше порушуваними питаннями були:

-надання матеріальної допомоги на лікування – 213

- житлової політики – 59

- аграрної політики і земельних відносин – 49

- комунального господарства - 19

У 2019 р ЦНАПом було надано  9812 (2018-8499) послуг.

-паспортні послуги: прийнято 1564 заяви (323 521 грн)

-реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації - 634

-призначення державних допомог,житлових субсидій - 1519

-реєстрація речових прав на нерухоме майно — 857 (80 840 грн)

-довідки про склад сім’ї, виплата дотацій тощо - 3522

Упродовж року функціонував Пункт видачі дозволів на міжнародні перевезення автомобільним транспортом. Адміністративний збір за дану послугу в сумі 818,938 тис. грн зарахований до бюджету селищної ради. Наповнюючи бюджет, ми маємо більше можливостей для реалізації тих чи інших проєктів.

Щоп’ятниці у приміщенні ради проводить прийом громадян спеціаліст Ковельського відділення Пенсійного Фонду України.  Минулоріч на прийомі побувало 1154 (2018-958) жителів нашої громади.

При селищній раді працює адміністративна комісія, яка розглядає протоколи про адміністративні правопорушення. Адміністративною комісією у звітному році розглянуто 23 протоколи та накладено 21 адміністративне стягнення на суму 4709 грн, двом особам винесено попередження. Основними адмін. порушеннями на сьогоднішній день є порушення правил благоустрою населених  пунктів, порушення правил торгівлі пивом, алкогольними напоями і тютюновими виробами, куріння тютюнових виробів у заборонених місцях.

Створена і постійно (кожної третьої середи місяця) проводить свої засідання рада безперервної профілактики правопорушень та злочинів. Найчастіше серед запрошених на профілактичні бесіди є громадяни, схильні до правопорушень, ті, хто скоїв правопорушення, громадяни, які зловживають спиртними напоями, сімейні дебошири, батьки, які неналежно виконують батьківські обов’язки, громадяни, на яких отримані подання з органів внутрішніх справ, подання зі шкіл та інших закладів освіти. На засіданнях ради безперервної профілактики розглянуто поведінку 45 осіб, в тому числі поведінку 5 неповнолітніх, які не відвідували заклад освіти без поважних причин.

У минулому році на території селищної ради рятувальники були змушені виїжджати на випадки 20 пожеж у житловому секторі, 10 – гасіння сухої трави, 1 – гасіння торфовища у с.Майдан, 5 – на аварійно-рятувальні роботи. Варто відзначити гарну співпрацю з місцевими пожежно-рятувальними  підрозділами.

Демографічна ситуація за 2019 рік

Населення селищної ради станом на 01.01.2020 становить 8401 чоловік.

Статистика наступна: народилося у 2019 році 54 дитини (2018 - 70 діток) (2017 - 65), а померло 137 (2018 - 132) (2017 - 136)  осіб. Зареєстровано 16 (2018 - 22) (2017 - 27) шлюбів.

Безробітних, які перебувають на обліку у Ковельському міськрайонному центрі зайнятості, на 01.01.2020 налічується 75 осіб. Щомісячно 3-5 наших жителів було задіяно на громадських оплачуваних роботах, праця яких в основному спрямована на благоустрій населених пунктів, ремонт закладів соціально-культурної сфери. За рік залучено 13 осіб в громадських роботах тимчасового характеру, на оплату праці яких спрямовано було 108.070 тис. грн.

У селищній раді 757 військовозобов’язаних, призовників-195.

Службу у Збройних Силах України на контрактній основі проходять 3 жителі нашої громади. Їм виплачено 15 тис. грн.

Учасників АТО - 88, в тому числі за контрактом - 4

Зникло безвісти 2 учасники АТО

Загинуло (померло) учасників АТО – 6

Багатодітних сімей у нашій громаді – 171, виховується 618 дітей.

Дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування - 17

На території громади функціонує дві прийомні сім’ї, в яких виховується 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Проживає 3 опікунські сім’ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

У звітному році  175 (2018-225) громадянам виділено матеріальну допомогу на суму 103 300 грн, з них 18.000 грн на поховання.

Професійно та відповідально ведеться робота з обслуговування одиноких громадян у створеному в громаді Центрі надання соціальних послуг. На даний час в установі працює 19 чоловік, з них - 5 – адмінперсонал, 13 соціальних робітників і один робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків. В середньому один соціальний робітник надає соціальні послуги 9 підопічним.

Центром надання соціальних послуг обслуговується 122 громадян: у смт Голоби-44 чол., Погіньки-3, Нужель-3, Бруховичі-8, Майдан-1, Солотвин-5, Дарівка-9, Н.Мосир-5, Ст. Мосир – 4, Жмудче-4, М.Порськ-8, В.Порськ-2, Борщівка-3, Поповичі-4, Свидники-4, Радошин-7, Мар’янівка-2, Байківці-4, Битень-1. Центр також надає послугу «Університет ІІІ віку», який відвідує 24 слухачі і де протягом року проводились зустрічі з багатьма цікавими лекторами. Дякую працівникам за таку потрібну роботу.

 На даний час певна категорія громадян знаходиться у спеціалізованих закладах - с. Облапи-9  (Голоби-1, Діброва-1, Партизанське-1, Поповичі-1, Жмудче-2, Свидники-1 Н.Мосир-1, Байківці-1), с.Руда-3, с.Берестечко-2, с. Олика-1, Луцький геріатричний пансіонат -1

Рішенням сесії від 08.11.2019 р. №47/14 було прийнято у комунальну власність землі с/г призначення державної власності - 267 ділянок площею 3928,9 га, з яких зареєстровано право комунальної власності на 34 ділянки площею 341,23 га.

У підпорядкуванні Голобської селищної ради перебувають заклади освіти:

ДНЗ смт Голоби,   ЗДО с. Радошин

заклади загальної середньої освіти: ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

 -ЗОШ І-ІІ ст. с. Бруховичі-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І ст. с. Н Мосир-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби» (понижено ступінь у 2019 році),

 -ЗОШ І ст. с. Майдан-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І ст. с. Малий Порськ-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

ЗОШ І-ІІІ ступенів ім Г. Т. Остапюка с.Радошин,

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Поповичі,

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Великий Порськ;

заклади позашкільної освіти: Комунальний позашкільний навчальний заклад Центр розвитку та творчості дітей і юнацтва, Голобська дитяча музична школа.

З метою забезпечення належного рівня освітнього  процесу в закладах загальної середньої освіти у 2019 році спрямовано:

-           17 845 902,74 грн – субвенція на оплату праці педагогічних працівників;

-           387 000,60 грн – кошти місцевого бюджету на оплату праці педагогічних працівників;

-           42 699,03 – кошти місцевого бюджету на відрядження, підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

-           1 247 217,12 – кошти місцевого бюджету на забезпечення закладів освіти енергоносіями, паливом та оплату комунальних послуг;

-           4 488 110,91 грн – кошти місцевого бюджету на оплату праці технічного персоналу;

-           725 851,84 грн - кошти місцевого бюджету на проведення поточних ремонтів, придбання матеріалів, канцтоварів, господарчих товарів, миючих засобів;

-           130 000,00 грн – субвенція на підключення закладів освіти до мережі Інтернет + 19 377,88 грн – місцевий бюджет;

-           184 512,20 грн – субвенція на оплату корекційних годин дітям з ООП;

-           244 216,00 грн – субвенція на реалізацію концепції НУШ + 58 070,00 грн – кошти місцевого бюджету.

Освітній процес забезпечується 211 працівниками, з них 143 – педагогічний персонал, 68 – технічний. У  школах громади навчаються 969 учнів:

-           ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Голоби» - 678

-           ЗОШ І-ІІ ступенів с. Бруховичі-філія ООЗ - 58

-           ЗОШ І ступенів с. Новий Мосир-філія ООЗ - 11

-           ЗОШ І ступеня с. Майдан-філія ООЗ - 6

-           ЗОШ І ступеня с. Малий Порськ-філія ООЗ - 14

-           ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Радошин - 109

-           ЗОШ І-ІІ ступенів с.Поповичі - 34

-           ЗОШ І-ІІ ступенів с Великий Порськ – 59

Сьогодення вимагає вирішення питання максимального охоплення дітей  дошкільною освітою. В ДНЗ смт Голоби освітнім процесом охоплено 176 дітей дошкільного віку та в ЗДО с. Радошин 28 дітей. При закладах загальної середньої освіти функціонує 4 дошкільних групи, в котрих здобувають освіту 28 дітей. Освітній процес організовується 43 працівниками, з них 20 – педагогічні. На забезпечення функціонування закладів дошкільної освіти у 2019 році з бюджету селищної ради спрямовано 3 819 172,87 грн.

У комунальному позашкільному навчальному закладі Центр розвитку та творчості дітей і юнацтва працюють 11 гуртків різних напрямків, в яких займаються 185 дітей. Освітній процес організовується 8 працівниками, з них 7 – педагогічні. На забезпечення функціонування закладу в 2019 році з бюджету Голобської селищної ради спрямовано 491 763,89 грн.

У Голобській дитячій музичній школі навчаються 103 учні, у штаті закладу 13 працівників, з них 12 - педагогічні. На функціонування закладу в 2019 році з бюджету Голобської селищної ради спрямовано 1 541 130,90 грн.

Постійно ведеться робота щодо зміцнення навчальної та матеріально-технічної бази закладів освіти.  Зокрема облаштовано спортивний зал, відремонтовано  димовідвідну трубу на котельні в ЗОШ с. Радошин, придбано та встановлено  насоси в ДЗО с.Радошин, добудовано приміщення для внутрішніх санвузлів у школі с. В. Порськ, проведено ремонти класів та кабінетів у приміщенні старої школи в смт Голоби для виробничого навчання, дошкільної групи «Сонечко», проведено реконструкцію приміщення майстерні в ООЗ, де облаштовано ресурсну кімнату, кабінет вчителя-логопеда, кімнати для індивідуального навчання дітей з ООП, кабінету виробничого навчання швейної справи, облаштування велопарковки біля майданчика для мініфутболу в ООЗ, поточний ремонт входу до ясельної групи ДНЗ смт Голоби (частково за кошти батьків), ремонт навчальних кабінетів Центру розвитку та творчості дітей і юнацтва. За кошти фонду «Світ для дітей» придбано 24 ліжка та постільні комплекти для однієї групи ДНЗ смт Голоби, електроплиту у філію школи с. Бруховичі, мультимедійне обладнання для навчального кабінету ООЗ, придбано матеріали для ремонту класної кімнати в приміщенні старої школи, проведено обробку дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином у школі с. Поповичі (25 тис. грн). На проведення поточних ремонтів та зміцнення матеріально-технічної бази використано 638 342 грн.

Дякую керівникам закладів освіти, педагогічним колективам, технічним працівникам, батькам, меценатам за активну допомогу для підтримки закладів у належному стані, покращення їх естетичного вигляду, створення комфортних умов для освітнього процесу.

Актуальним напрямком освітньої діяльності залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованих дітей. Щорічно учні та вихованці позашкільних закладів є учасниками різноманітних конкурсів, оглядів, змагань, заходів, фестивалів усіх рівнів. Відповідно до Комплексної програми розвитку освіти у 2019 році учням-переможцям ІІІ етапу олімпіад та обласного етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН виплачено стипендії на загальну суму 10950 грн., премії педагогічним працівникам – 10 800 грн. На забезпечення участі у конкурсах та олімпіадах та харчування дітей спрямовано 16 350 грн.

Питання організації належного харчування дітей сьогодні залишається одним із найважливіших та пріорітетніших. З місцевого бюджету на організацію харчування дітей у 2019 році спрямовано 439 560,21 грн.

Вартість харчування в ДНЗ смт Голоби та ЗДО с.Радошин однієї дитини групи раннього віку становила 20 грн в день; однієї дитини інших груп  - 25 грн в день. Частка батьківської плати - 70% від вартості харчування.

Від плати за харчування звільнені батьки, сім’ї яких отримують допомогу  відповідно  до  Закону  України  ”Про державну соціальну допомогу  малозабезпеченим  сім’ям”, діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, діти з інвалідністю, діти батьків, які перебувають або  які перебували в зоні проведення АТО, батьків, які мають статус внутрішньо переміщених осіб. Розмір плати зменшений на 50% для батьків, сім’ї яких мають статус багатодітної.

У 2019 році охоплено відпочинком та  оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: у позаміському закладі оздоровлення і відпочинку «Оберіг» (с.Уховецьк Ковельського району) - 20 дітей, на що виділено з місцевого бюджету 58 000,00 грн; у спортивно-оздоровчому таборі «Світязь» с. Пульмо – 17 дітей, на що на умовах співфінансування виділено 38 480,00 грн з місцевого бюджету та 22 000,00 грн субвенції обласного бюджету. На функціонування пришкільних мовних таборів спрямовано 3000,00 грн. Усього було охоплено відпочинком 112 дітей шкільного віку.

Окремо хочу подякувати тим релігійним громадам, які організували змістовний відпочинок наших дітей та молоді .

Однією із складових рівного доступу до здобуття якісної освіти є підвезення учнів та педагогічних працівників, які проживають за межею пішохідної доступності (більше 3 км від закладу освіти),  до місць навчання й додому. Підвезення 273 учнів здійснюється 4 шкільними автобусами На організацію підвезення учнів у 2019 році спрямовано 606 952,49 грн (510 758,49 грн – на дизельне паливо, 96 194 грн – на ремонт автобусів).

Виконання Програми соціального та економічного розвитку селищної ради

Виконання Програми розвитку громади залежить і тісно пов’язане із виконанням бюджету. Виконання дохідної частини  в загальному за 2019 рік складає 60 млн. 019 тис. 284 грн, що становить  102,24 %  до планових показників.

Офіційні трансферти (кошти, які мають цільове призначення)  складають 40 млн. 635 тис. 150 грн.

 В тому числі :  дотації – 9млн. 986тис. 400грн,з них:

         -базова дотація – 6млн. 936тис. 100грн,

-додаткова дотація  з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих  з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я -  3млн. 50тис. 300грн,

Обсяг субвенції  становить – 28 млн. 113 тис. 698 грн.

-субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури  об’єднаних  територіальних громад – 2 млн. 763 тис. 300 грн,

-освітня субвенція –17млн. 813тис. 600грн,

-медична субвенція – 5млн. 670тис. 500грн,

         -окрім того була спрямована  субвенція з  державного  бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (інклюзія) – 275 тис. 640 грн.,

         -субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної освіти «Нова українська школа» - 244 тис. 216 грн,

          -інші субвенції –  30 тис. 550 грн.

Власні  надходження складають 19 млн. 384 тис. 134 грн, що становить 107,33 % до прогнозованих  показників надходжень до місцевого бюджету. Левову частку  власних доходів складає  податок на доходи фізичних осіб – 54 % всіх власних надходжень або  9 млн. 428 тис. 100грн. Значну частину власних надходжень складає земельний податок – 22,5 %  від власних надходжень – 4млн. 360тис. 608грн. (земельний податок з юридичних осіб – 357тис.909грн., орендна плата з юридичних осіб – 3млн. 151тис. 986грн, земельний податок з фізичних осіб – 315тис. 565грн, орендна плата з фізичних осіб – 345тис. 147грн). Доходи єдиного податку складають – 12,1 % власних надходжень або  2млн. 390тис. 322грн (єдиний податок з юридичних осіб –65тис. 963грн, єдиний податок з фізичних осіб – 1млн. 146тис. 963 грн, єдиний податок з сільськогосподарських виробників – 1 млн. 177 тис. 865 грн). Надходження акцизного збору складають 5,2 % власних надходжень або  999 тис. 80 грн (пальне – 311 тис. 886грн, акцизний податок з реалізації об’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 687 тис. 195 грн).

Дохід від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки складає  0,98 %  від власних надходжень або 194 тис. 138грн. Адміністративні штрафи складають 11 тис.711 грн.

Надходження від плати за надання інших адміністративних послуг складає 1 млн. 147тис.767грн. (в тому числі за виготовлення паспортів – 323тис. 521грн та інші адміністративні послуги – 5тис. 307 грн), адміністрований збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень складає 80тис. 840грн.

Видатки 2019 року обраховані  в загальній сумі 52 млн. 816тис. 762грн. Зокрема: -видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями складають 37 млн. 955 тис. 421грн, -видатки на проплату енергоносіїв – 2 млн. 247 тис. 682 грн, -інші поточні видатки склали 12 млн. 613 тис. 659 грн.

Видатки по органах місцевого  самоврядування склали 5млн. 983тис. 125грн. З них : на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 5млн. 303тис. 400грн, проплата енергоносіїв – 152тис. 700грн, видатки на відрядні – 36тис. 746грн, інші поточні видатки – 490тис. 279грн.

На утримання закладів дошкільної освіти видатки складають 3млн. 836тис. 002грн. З них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 3млн. 179тис. 877грн, видатки на харчування дітей – 339тис. 116грн, на проплату енергоносіїв – 234тис. 502грн, інші поточні видатки – 82тис. 507грн.

На утримання  шкіл видатки складають  25 млн 490 тис 613грн.

З них: -за рахунок освітньої субвенції на виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам – 17млн. 813тис. 600грн;

-за рахунок субвенції з державного бюджету на підтримку осіб з особливими потребами на зарплату пед. працівникам 184 тис. 500грн.

-за рахунок власних коштів видатки на поточне утримання шкіл склали  6 млн 275 тис 868 грн: з них заробітна плата з нарахуваннями обслуговуючому персоналу – 4млн. 488тис. 100грн, на харчування дітей видатки складають – 100тис. 444грн, проплата енергоносіїв – 1 млн. 242тис. 300грн,  інші поточні видатки – 1 млн. 649 тис. 119грн (пальне, ремонт автобусів, інтернет, придбання миючих та ін.)

На утримання закладу позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми видатки складають 491тис. 764грн. З них: на виплату  заробітної плати з нарахуваннями працівникам – 441тис.300грн, видатки за енергоносії  1тис. грн, інші поточні видатки – 49 тис 464 грн.

 Видатки на утримання школи естетичного виховання дітей (музична школа) склали 1млн. 541тис. 130грн. З них: -заробітна плата з нарахуваннями – 1млн. 464тис. 600грн, -видатки на проплату енергоносіїв – 39тис. 900грн, -інші поточні видатки на утримання установи склали 36тис. 630грн.

Медична субвенція з держбюджету на охорону здоров’я (Ковельське МТМО) - 5 млн. 670 тис. 500 грн.

Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету іншим бюджетам складають – 2млн. 208 тис. 351 грн:

1) бютжету Ковельського району – 299 тис. 172 грн., з них;

-відділу освіти – на утримання ДЮСШ – 111тис. 450 грн,

 -на утримання методичного кабінету – 88 тис. 522 грн.

-управлінню соціального захисту- на виплату компенсації фізичним особам,які надають соціальні послуги громадянам похилого віку – 50тис. 200 грн,

-на виконання програми з питань підтримки сім’ї і протидії торгівлі людьми – 3 000 грн.,

-для відшкодування пільг з послуг звязку населенню – 46000 грн.

2) бюджету м. Ковель – 1 млн. 390 тис. 564 грн.

- на оплату енергоносіїв – 531 тис.339 грн.

- на заробітну плату кочегарів – 20489 грн.

- на проведення туберкулінодіагностики – 22 646 грн.

- на утримання закладів первинної медицини – 573 963 грн.

- на забезпечення інсуліном хворих на цукровий діабет – 69000 грн.

- на забезпечення пільгового відпуску медикаментів – 38 000 грн.

- на забезпечення безкоштовного відпуску наркотичних препаратів – 18 150 грн.

- на заробітну плату лікарям, які проводять амбулаторний прийом – 116 977 грн.

3) Колодяжненській сільській раді -  70 762 грн.:

- на забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру – 10 762 грн.;

- на оздоровлення дітей в ПЗОіВ «Оберіг» - 58 000 грн.

4) Дубівській ОТГ  - 447 854 грн.  на утримання центру соціальних послуг.

Видатки на інші освітні програми складають – 32 тис. 181грн. (перевезення учнів, нагородження переможців олімпіад, нагородження переможців «Вчитель року»).

Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнилось 18 років видатки становлять 3тис. 620грн (допомога надавалась 2 дітям).

Видатки на оздоровлення та відпочинок дітей (пільгова категорія) в таборах – 60тис. 480 грн. (співфінансування 64% х 36% з обласним бюджетом).

На виконання «Комплексної програми розвитку агропромислового комплексу Голобської селищної ради на 2016-2020 роки» протягом 2019 року  спрямовано 57 тис. 390грн. Із них :

- на дотацію власникам особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів – 17 тис. 100грн (у тому числі 8тис.550грн за рахунок обласного бюджету, 8тис.550грн. за рахунок власних коштів).

- на часткове здешевлення вартості штучного осіменіння  корів і телиць власникам особистих селянських господарств з місцевого бюджету протягом 2019 року виплачено  15тис. 800грн На заробітну плату з нарахуваннями технікам штучного осіменіння виплачено 7тис. 900грн.

 - виплачено  з бюджету с.р. 16тис. 590грн дотації  пасічникам  за утримання  553 бджолосім’ї (з розрахунку  30грн за одну бджолосім'ю).

Видатки на надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість - 20тис.00грн. (Голобська ветеранська організація, ГО «Диво», організація ветеранів Афганістану, Ковельське ТПО УТОС, організація «Ліквідатори-інваліди Чорнобиля» ).

Інші видатки на соціальний захист населення складають  158 тис. 300 грн (допомога на поховання; допомога на лікування; виплати матерям-вдовам; забезпечення пільгового зубопротезування;  подарунки та інші виплати населенню.

Видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва – 33тис. 811грн.

На утримання будинків культури, клубів та інших закладів клубного типу видатки  в 2019 році склали 1млн. 730тис. 491грн. З них : --видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 1 299 171 грн; -видатки на проплату енергоносіїв - 198тис.439грн; інші поточні видатки на утримання  установ  - 232тис. 881грн.

Видатки на забезпечення діяльності бібліотек склали 664 725 грн, з них: -на заробітну плату з нарахуванням – 555 111 грн. -енергоносії – 46 453 грн, -інші поточні видатки – 63 161 грн.

Видатки на проведення фізкультурно-спортивних заходів склали 47тис.790 грн.

Видатки по благоустрою склали 1 млн. 176тис. 52 грн. З них: на утримання КП «Наше селище» 390тис. 50грн,  на заробітну плату з нарахуваннями робітникам, зайнятим на оплачуваних громадських роботах – 110тис.443грн, вуличне освітлення – 300тис.164грн, інші поточні видатки по благоустрою  (обрізка дерев, заміна лампочок, грейдерування доріг, проплата за електоенергію) -  375тис. 395грн.

На розробку схем та проєктних рішень масового застосування видатки склали 146тис.614грн.

Видатки на утримання та розвиток інфраструктури доріг (поточний ремонт, ПКД) видатки склали 97тис. 70грн.

Видатки на інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю склали – 89тис. 293 грн. (сертифікати про закінчення будівництва).

Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та  наслідків стихійного лиха – 8 тис. 85 грн.

Видатки на утримання місцевої пожежної охорони (с. Радошин) у 2019 році становлять 357 тис. 420 грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 305 900 грн, видатки на енергоносії – 4 950 грн, інші видатки становлять 46 570 грн.

Видатки на утримання Центру надання соціальних послуг у 2019 році складають 1 млн. 592 тис. 186 грн: -видатки на оплату праці з нарахуваннями – 1 млн. 559 тис. 585 грн -інші видатки – 32 тис. 602 грн.

 У 2019 році реалізовано наступні проєкти:

капітальний ремонт покриття вулиці Воз’єднання в с. Байківці ,  (618,1866 тис. грн);

капітальний ремонт вулиці Бенделіані  в смт Голоби  (683 290 грн);

капітальний ремонт покриття вул. Дружба в с. Бруховичі (517 876грн);

капітальний ремонт вул. Грушевського в смт Голоби (854 910 грн);

ремонт вул. Заводська в смт Голоби (157 443 грн);

благоустрій площі Будинку мистецтв (683 290 грн);

придбання  обладнання до спецтехніки (причіп тракторний, легковий причіп ) для потреб КП «Наше селище» (186 600 грн);

придбання критих велопарковок для Голобської селищної ради (58 533 +7 466 м/б);

реконструкція спортивного майданчика для мініфутболу ООЗ «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія смт Голоби» (1813 858 тис. грн  + 181 385 м/б);

реконструкція ЗОШ І-ІІ ступенів (добудова санвузла) в с. Великий Порськ (990 000 грн + 99 000 тис. грн м/б).

Це найбільш фінансово значимі проекти. Окрім цього: будівництво вуличного освітлення в с. Партизанське, будівництво вул. освітлення на вул. Громадюка в смт Голоби, будівництво вуличного освітлення у парку смт Голоби, нове будівництво дитячого майданчика в с. Нужель, встановлення дитячих майданчиків в с. Поповичі та с. Жмудче, поточний ремонт приміщення клубу ветеранів в смт Голоби, встановлення нових сучасних ліхтарів по вул. Незалежності та Ткача в смт Голоби, утеплення та оздоблення частини фасаду Будинку мистецтв, облаштування бібліотеки та клубу ветеранів в приміщенні ЗОШ с. Поповичі, удосконалення та доукомплектування дитячого майданчика в с.Малий Порськ (ініціатива жителів), облаштування двох свердловин в с. Жмудче, встановлення зупинки в с. Калиновник, облаштування огорожі (клуб, магазин) в с.Жмудче, виготовлення та встановлення 7 комплектів контейнерів для роздільного збору сміття.

Намагаємось не залишати поза увагою ветеранів війни та праці. Стало доброю традицією спільно із головою Голобської ветеранської організації Янко М. Ф., головами первинних ветеранських організацій, в.о. старост вітати з ювілейними датами наших довгожителів. Нікому з ветеранів та жителів громади не було відмовлено у наданні матеріальної допомоги на лікування. За сприяння керівництва СЛАТ «Тур» та ДП «Ковельський держлісгосп» завезено дрова сім’ям загиблих та зниклих безвісти учасників АТО.

Ми ведемо цілеспрямовану роботу із залучення на нашу територію інвесторів і завжди готові до співпраці. На сьогодні ведуться монтажно-будівельні роботи виробничої бази ПП «UA BRUK», яке спеціалізується на виготовленні бруківки. Безкоштовно, на суму 142 тис. грн, підприємство надало бруківку, якою викладена площа біля Будинку мистецтв. У 2019 році, пройшовши усі процедурні питання, запрацювало підприємство з виробництва електроенергії за допомогою сонячних батарей. Минулоріч було надано в оренду ще більше гектара землі для встановлення сонячних батарей. А це нові робочі місця, орендна плата за землю і, відповідно, надходження до бюджету.

Набирає виробничих потужностей СТзОВ Ґранд Інвест Лімітед, яке для налагодження експорту продукції відновило залізничну колію до підприємства.

Провідною галуззю економіки громади є підприємницька діяльність та агропромисловий комплекс. Розвиток аграрного сектору громади неможливий без впорядкування земельних відносин. Територія Голобської ОТГ становить 29881,1 га, в тому числі в межах населених пунктів 3167,95га.

Продовжується приватизація земельних ділянок громадянами. На сьогодні йде активніше процес переоформлення договорів оренди землі. Зареєстровано 15 договорів з фізичними особами та 115 договорів оренди з юридичними особами.

20 учасникам АТО, що звернулися, надано земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства (до 2 га ріллі).

Розроблена картографічна основа смт Голоби на площу 642,24 га для подальшої розробки генерального плану населеного пункту. Перепоною для затвердження генерального плану стало те, що селище  віднесли до історичних населених пунктів України, а це передбачає виготовлення ще одного документа – історико-архітектурного плану (близько 60 тис. грн).

З 01.01.2010 в смт Голоби діє КП «Наше селище».

Протягом року безперебійно проводився повуличний вивіз сміття у селищі Голоби. Однак загальну проблему сміття в селах, на жаль, не розв’язано.

 Минулоріч запровадили роздільний збір пластику та скла, встановивши контейнери на вулицях селища. Практику роздільного збору сміття поширюємо і в інших населених пунктах нашої громади.

У цьому році плануємо вирішити питання приміщення під виробничу базу КП «Наше селище» та гаражів для автотранспорту (зокрема шкільних автобусів).

Засновником підприємства є селищна рада. Зміцнюючи матеріально-технічну базу КП, ми віримо у покращення якості надання послуг та розширення їх спектру. Звичайно, є проблеми, але підприємство намагається їх вирішувати.

 

Головним спортивним об’єктом нашої громади є стадіон «Дружба». У звітному році проведено певні роботи із завершення  чергового етапу реконструкції даної споруди. Освоєно кошти ДФРР- 1444,99 тис. грн + кошти МБ-293,5 тис. грн + 100 тис. грн. На жаль, на сьогодні є заборгованість з ДФРР у сумі 1 млн 345 тис. грн. Питання залишається невирішеним. Проте, на стадіоні проходив чемпіонат України з футболу серед жінок (1 ліга), спортивний фестиваль працівників лісового господарства, фестиваль фізичної культури і спорту Ковельського району, ігри чемпіонату області з футболу та інші заходи. У минулому році ми проводили турніри та розігрували кубки з настільного тенісу, волейболу, мініфутболу серед мешканців громади. Брали участь у першості Ковельського району з футболу та у фестивалі фізичної культури серед сільських рад. На базі ООЗ смт Голоби було проведено уже четвертий відкритий фізкультурно-оздоровчий фестиваль «Перемагай себе» серед осіб з обмеженими фізичними можливостями. Цей захід об’єднує учасників не тільки Волинської області, які не зважаючи на стан здоров’я, залишаються фізично активними. Ми всі разом радіємо успіхам наших Олександра Барбарука з с. Погіньки, Софії Шевчук із с. Майдан, які здобувають призові місця на обласних та всеукраїнських змаганнях.  Традиційно відбувся велопробіг, присвячений Дню Конституції України. На фізкультурно-оздоровчу роботу, спортивні заходи з місцевого бюджету спрямовано 46,8тис грн.

         Протягом звітного періоду у громаді працювали комунальні заклади культури, серед яких: 1 школа естетичного виховання – Голобська дитяча музична школа, Голобська публічна бібліотека, 10 закладів клубного типу.

На території громади розташовані клуби с. Борщівка, с. М.Порськ, с. Байківці, посади завідувачів яких вакантні (3 х 0,5 ст.) Загальна кількість працівників — 38. Усі заклади функціонують та утримуються за кошти місцевого бюджету.

У громаді діє Програма розвитку культури, мистецтва, охорони культурної спадщини та туризму на 2017-2020 роки, на заходи якої в 2019 році було передбачено 26,0 тис. грн.

         З метою підвищення рівня масових заходів і освітнього процесу зроблено поточний ремонт актової зали в музичній школі на суму 55,4 тис. грн (заміна вікон + оздоблювальні роботи). Розпочато ремонт частини приміщення школи с. Поповичі під бібліотеку, на що спрямовано 25 тис. грн (використано 15 тис.). Завдяки співпраці з ТзОВ «В. Прометей» придбано озвучувальну апаратуру в клуб с.Великий Порськ на 25 тис. грн.

Наші досягнення: Танцювальний колектив «Сонечко» - ІІІ місце в обласному фестивалі-конкурсі духової музики та танцювальних колективів,  народне аматорське жіноче тріо Чарівниці - ІІ місце у відкритому фестивалі-конкурсі вокально-хорового мистецтва «Волинь моя, краса моя». Кашуба Ольга, учениця Голобської музичної школи, зайняла І місце на Міжнародному дитячому фестивалі-конкурсі мистецтв «Соняшник», Бенесько Святослав – ІІ місце в обласному конкурсі бандуристів «Волинський кобзарик», Пасочнік Ігор – ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі виконавців на сопілці та цимбалах «Волинська гуковиця», Воробей Іван – ІІІ місце в обласному конкурсі виконавців на струнно-смичкових інструментах, Романюк Анастасія, Стасюк Лідія - ІІІ місця у відкритому фестивалі-конкурсі хореографічного та вокально-хорового мистецтва «Лісова пісня».

Хочу висловити слова вдячності меценатам, людям з щирими серцями і добрими душами, за сприяння у проведенні різного роду заходів до державних свят та інших дат на належному рівні. Велике спасибі їм і нехай усе повернеться  сторицею, благополуччям та міцним здоров’ям.

 Медичну допомогу первинного рівня на території Голобської селищної ради забезпечують працівники Голобської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. На сьогодні це сімейні лікарі, лікар-педіатр, а також завідувачі фельдшерсько-акушерських пунктів. Діяльність ФАПів у 2019 році фінансувалася з місцевого бюджету та бюджету Ковельського МТМО. Задля збереження мережі ФАПів, цьогоріч їх утримання відбувається 100% за кошти місцевого бюджету. На території нашої селищної ради є Голобська районна лікарня. Це добре, бо жителі нашої громади мають доступ до частини послуг вторинної медицини. З цією ж метою діє домовленість про прийом вузькопрофільними спеціалістами з серпня 2019, які доїжджають з Ковеля. Для цього з нашого бюджету було спрямовано 115 тис. та бюджету Велицької ОТГ – 50 тис. грн. Про інші видатки на галузь охорони здоровя ви мали змогу дізнатись у попередніх розділах.

У Голобах функціонує пункт екстреної медицини та медицини катастроф - підрозділ Волинського обласного центру.

 

У 2020 році потрібно докласти максимум зусиль для реалізації не завершених у минулому році та запланованих нових проєктів, а саме:

-           активізувати роботу зі збільшення власних надходжень до селищного бюджету;

-           покращити роботу з упорядкування земельних відносин;

-           сприяти залученню інвестицій та створення  робочих місць;

-           продовження впорядковування вулиць населених пунктів;

-           продовжити зрізання сухостійних та аварійних дерев;

-           проводити поточні ремонти та реконструкцію мереж вуличного освітлення (заміна ліхтарів на енергозберігаючі);

-           дбати про благоустрій на кладовищах у  селах громади;

-           зміцнити матеріально-технічну базу КП «Наше селище».

Зрозуміло, що вирішення всіх проблем за рахунок бюджету селищної ради неможливе, тому будемо тісно співпрацювати з фондами, депутатами різних рівнів, брати участь у написанні спільних проектів з ДФРР, із залученням грантових коштів ЄС. Переконаний, що лише спільно ми зможемо забезпечити стабільність та розвиток Голобської ОТГ.

         Хочу подякувати всім, з ким прожито цей рік, усім, хто корисними порадами, конструктивною критикою, підтримкою та розумінням допомагав реалізовувати заплановані справи, знаходити вихід із найскладнішої ситуації.

          У громаді живуть і працюють люди, які люблять свою малу батьківщину. І вони розуміють, що не приїде Президент, Премєр чи Голова Верховної Ради, щоб розбудувати нашу Голобську громаду. Ми повинні зробити це самі. Кожному з нас Бог дарував життя, і кожен з нас повинен задуматися; для чого я прийшов на цей світ, що я маю зробити і залишити після себе.

Велике спасибі  за  підтримку.

Мирного неба усім нам, взаєморозуміння, мудрості та злагоди!»


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь