A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Голобська громада
Волинська область, Ковельський район

Звіт селищного голови Гарбарука С.В. за 2019 рік

Дата: 06.04.2020 09:40
Кількість переглядів: 254

Доброго дня, шановні жителі Голобської ОТГ, запрошені!

Засвідчую Вам свою повагу та вдячність за спільно прожитий 2019 рік. Став історією четвертий рік повноцінного життя нашої громади, наповнений кардинальними змінами, що стосуються адміністративно- територіального реформування наших територіальних громад. Ми згуртувалися у потужну адміністративну одиницю, і правильність наших дій я намагатимусь викласти Вам, шановні друзі, у своєму звіті.

Сьогодні в Україні триває завершення процесу децентралізації. Об’єднання громад та їх переформатування відбувається виважено, зважаючи на економічні показники фінансової спроможності і відповідності вимогам постанови міністерства регіонального розвитку територій.

У спільних справах, у наполегливій праці пройшов четвертий рік, який ми прожили у статусі об’єднаної територіальної громади.

Користуючись нагодою, хочу подякувати Вам за терпіння, за розуміння, за підтримку та життєву мудрість у повсякденному житті.

Основне, про що мені хотілося б вам доповісти: це те, що зроблено в минулому році, а також почути Вашу думку щодо тих проблемних питань, які найбільше хвилюють і над виконанням яких нам необхідно працювати.

У відповідності до пункту 17, ч. 6, ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», я звітую про діяльність у 2019 році.

На жаль, навіть із обранням нового президента, питання припинення вогню та встановлення довгоочікуваного миру в нашій країні так і не наступило.

Ми мріємо та прагнемо визволення східних територій єдиної країни, ми усі без винятку прагнемо миру.

Cвою роботу і селищна рада, і її виконавчий комітет виконують відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”. Робили і робитимемо все для розвитку наших населених пунктів, відповідно до Стратегії розвитку Голобської ОТГ.

Характеризуючи роботу селищної ради, її виконавчого комітету слід зазначити, що ми виконуємо як власні так і делеговані державою повноваження, обумовлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Намагались робити і робимо все можливе для залучення коштів бюджетів різних рівнів для вирішення тих питань, які селищному бюджету не під силу, і відрадно, що це нам з багатьох напрямків вдається.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та плану роботи селищної ради, сесійні пленарні засідання проводяться не рідше чотирьох разів на рік, а за необхідністю й більше.

Депутатський корпус селищної ради налічує 29 осіб. За звітний період було проведено 11 сесій ради шостого скликання. Прийнято 451 (439-2018) рішень. Переважна більшість депутатів активно долучаються до підготовки та розробки рішень та розв’язання тих чи інших проблемних питань, але є й такі ,які брали участь у декількох пленарних засіданнях, і такі, що жодного разу не з’являлись на сесіях.

Засідання виконавчого комітету селищної ради плануються поквартально і проводяться щомісячно. До його складу входять керівники підприємств, установ, громадських організацій, виконуючі обов’язки старост. Крім запланованих питань, розглядаються й поточні актуальні проблеми, подання підприємств, заяви громадян. У звітному періоді проведено 13 засідань виконкому, прийнято 90(130-2018) рішень.

Робота зі зверненнями громадян у Голобській селищній раді спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.

До Голобської селищної ради у 2019 році надійшло 419(2018-460) (2017-498) звернень.

Наших мешканців хвилюють питання соціального захисту, благоустрою населених пунктів, охорона навколишнього природного середовища, ремонт доріг, присвоєння адресного номера житловому будинку, вуличне освітлення, будівництво дитячих майданчиків, питання аграрної політики і земельних відносин - виділення дотації на утримання в підсобному господарстві 3 і більше корів та бджолосімей, питання оформлення спадщини та інші питання.

Найчастіше порушуваними питаннями були:

-надання матеріальної допомоги на лікування – 213

- житлової політики – 59

- аграрної політики і земельних відносин – 49

- комунального господарства - 19

У 2019 р ЦНАПом було надано 9812 (2018-8499) послуг.

-Паспортні послуги: прийнято 1564 заяви (323 521 грн)

-Реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації - 634

-Призначення державних допомог,житлових субсидій - 1519

-Реєстрація речових прав на нерухоме майно — 857 (80 840 грн)

-Довідки про склад сім’ї,виплата дотацій тощо..- 3522

При потребі адміністратори надають послуги на дому за допомогою «Мобільного ЦНАПу». Ми робимо все, щоб наблизити послугу до людей, тим самим зекономити Ваші кошти.

Вродовж року функціонував пункт видачі дозволів на міжнародні перевезення автомобільним транспортом. Адміністративний збір за дану послугу 818,938 тис. грн, іде до бюджету с.р. Наповнюючи бюджет, ми маємо більше можливостей для реалізації тих чи інших проектів.

Щоп’ятниці у приміщенні с/р проводить прийом громадян спеціаліст Ковельського відділення Пенсійного Фонду України. Минулоріч на прийомі побувало 1154(2018-958) жителів нашої громади.

При селищній раді працює адміністративна комісія, яка розглядає протоколи про адміністративні правопорушення. Адміністративною комісією у звітному році розглянуто 23 протоколи та накладено 21 адміністративне стягнення на суму 4709 грн., двом особам винесено попередження. Основними адмін. порушеннями на сьогоднішній день є порушення правил благоустрою населених пунктів, порушення правил торгівлі пивом, алкогольними напоями і тютюновими виробами, куріння тютюнових виробів у заборонених місцях.

Створена і постійно (кожної третьої середи місяця) проводить свої засідання рада безперервної профілактики правопорушень та злочинів. Найчастіше серед запрошених на профілактичні бесіди є громадяни, схильні до правопорушень, ті, хто скоїв правопорушення, громадяни, які зловживають спиртними напоями, сімейні дебошири, батьки, які неналежно виконують батьківські обов’язки, громадяни, на яких отримані подання з органів внутрішніх справ, подання зі шкіл та інших закладів освіти. На засіданнях ради безперервної профілактики розглянуто поведінку 45 осіб, в тому числі поведінку 5 неповнолітніх, які не відвідували заклад освіти без поважних причин.

Пожежна безпека. У минулому році на території селищної ради рятувальники були змушені виїздити на випадки 20 пожеж у житловому секторі, 10 – гасіння сухої трави, 1 – гасіння торфовища у с. Майдан, 5 - аварійно-рятувальні роботи .

Варто відзначити гарну співпрацю з місцевими пожежно-рятувальними підрозділами.

 

Демографічна ситуація за 2019 р.

Населення селищної ради становить 8401 чоловік.

(2018-8422) (8384-2017)

 

№ п/п

Назва населеного пункту

0-6

7-17

Всього

Працездатного віку

Пенсійного віку

Зайняті

1

Вівчицьк

8

31

133

62

33

11

2

Калиновник

5

7

51

31

8

7

3

Нужель

19

21

229

137

52

23

4

Погіньки

19

31

203

121

32

15

5

Бруховичі

35

42

329

186

66

32

6

Голоби

295

393

4030

2587

875

1274

7

Солотвин

8

25

142

71

32

11

8

Майдан

13

22

179

0

0

0

9

Діброва

0

0

21

15

5

0

10

Великий Порськ

15

32

221

130

40

 

11

Поповичі

18

57

320

180

60

70

12

Малий Порськ

11

44

221

130

40

36

13

Свидники

13

30

153

80

30

14

14

Борщівка

5

11

115

70

31

25

15

Жмудче

8

32

239

145

57

56

16

Новий Мосир

12

21

170

94

45

21

17

Старий Мосир

1

10

104

60

33

5

18

Партизанське

4

8

62

31

19

8

19

Дарівка

30

65

457

274

103

81

20

Радошин

36

61

473

277

99

156

21

Байківці

24

27

246

138

57

70

22

Битень

22

42

259

151

44

59

23

Мар’янівка

4

8

44

18

14

7

Всього

605

1020

8401

4988

1775

1981

 

Статистика наступна: народилося у 2019р 54 дитини (2018-70) діток (2017 р-65) а померло 137 (2018-132) (2017-136) осіб. Зареєстровано 16 (2018-22) (2017- 27) шлюбів.

Безробітних, які перебувають на обліку у Ковельському міськрайонному центрі зайнятості на 01.01.2020 налічується 75 особи. Щомісячно 3-5 наших жителів було задіяно на громадських оплачуваних роботах, праця яких в основному спрямована на благоустрій населених пунктів, ремонт закладів соціально-культурної сфери. За рік залучено 13 осіб в громадських роботах тимчасового характеру, на оплату праці яких спрямовано було 108.070 тис. грн.

На території селищної ради проживає:

учасників Другої світової війни 143 (2018 – 176),

військовослужбовців, які виконували інтернаціональний обов’язок на територіях інших держав – 14

ветеранів Другої світової війни-2

ліквідаторів аварії на ЧАЕС: Всього-31

інвалідів армії -5

у селищній раді 757 військовозобов’язаних (офіцерів- 30, сержантів(солдатів)-629, жінок-98), призовників-195.

Службу у Збройних Силах України на контрактній основі проходять 3 жителі нашої громади. Їм виплачено 15 тис. грн.

Учасників АТО-88, в тому числі по контракту 4

Зникло безвісти 2 учасники АТО

Загинуло (померло) учасників АТО – 6

Шановне товариство, пам’ятати цих людей ми зобов’язані.

Прошу вшанувати їх пам'ять та пам'ять усіх, хто поклав життя за нашу державу, хвилиною мовчання…………………. Дякую.

Пропоную ще декілька показників статистики.

Багатодітних сімей у нашій громаді – 171, виховується 618 дітей.

(Голоби – 46 сімей, виховується 149 дітей)

дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування- 17

На території громади функціонує дві прийомні сім’ї в яких виховується 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Проживає 3 опікунські сім’ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

У звітному році 175 (2018-225) громадянам виділено матеріальну допомогу на суму 103 300 грн., з них 18.000 грн. на поховання.

 

Професійно та відповідально ведеться робота з обслуговування одиноких громадян у створеному в громаді Центрі надання соціальних послуг. На даний час в установі працює 19 чоловік, з них-5 – адмінперсонал, 13 соціальних робітників (51 416 послуг) і один робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків (466 послуг,з них 149 по дрібному ремонту будівель). В середньому один соціальний робітник надає соціальні послуги 9 підопічним.

Центром надання соціальних послуг обслуговується 122 громадян: у смт Голоби-44 чол., Погіньки-3, Нужель-3, Бруховичі-8, Майдан-1, Солотвин-5, Дарівка-9, Н.Мосир-5, Ст. Мосир – 4, Жмудче-4, М.Порськ-8, В.Порськ-2, Борщівка-3, Поповичі-4, Свидники-4, Радошин-7, Мар’янівка-2, Байківці-4, Битень-1.

Центр також надає послугу «Університет ІІІ віку», який відвідує 24 слухачі і де протягом року проводились зустрічі з багатьма цікавими лекторами. Дякую працівникам за таку потрібну роботу.

На даний час певна категорія громадян знаходиться у спеціалізованих закладах - с.0блапи-9 (делеговані кошти у сумі 497 736 тис.грн.) (Голоби-1, Діброва-1, Партизанське-1, Поповичі-1, Жмудче-2, Свидники-1 Н.Мосир-1, Байківці-1), с.Руда-3, с.Берестечко-2, с. Олика-1, Луцький геріатричний пансіонат -1

На території селищної ради знаходяться і функціонують Голобський психоневрологічний інтернат, 13 закладів клубного типу, мережа фельдшерсько-акушерських пунктів, публічна бібліотека, до складу якої входять 6 бібліотечних пунктів, клуб ветеранів «Червона калина», Громадська організація «Ветеранська організація Голобської ОТГ», районна лікарня, поліклініка, амбулаторія загальної практики сімейної медицини, Центр надання соціальних послуг, ЦНАП, 2 аптеки та 1 аптечний кіоск, ветеринарна дільниця та аптека, поштове відділення, дільниця Ковельської філії ПАТ «Волиньобленерго», Голобська дільниця СЛАТ «Тур», ТОВ «Гранд Інвест Лімітед», ПП «Пікет», Голобське споживче товариство, ринок ВКП «Каскад», 7 кафе-барів, ресторан «Полісся», 5 перукарень, МП «Будагрооснастка», «Волинська тарна компанія», 54 установи торгівлі, 58 приватних підприємців, 7 с/г товариств.

СТзОВ «Зоря» площею 641,5524 га, ТзОВ «В.Прометей» - 2884,44 га, СТзОВ «Дружба» - 1765,9119 га, СТзОВ ім. Лесі Українки – 2923,25 га, СВК «Надія» - 140,00 га, ТзОВ «Трави-Агро»-16,13 га, ТзОВ «Віра-1»-37.0 га, СТзОВ Івана Франка – 37.24, ПП Івана Франка – 90.62,

14 фермерських господарств - , ФГ «Голобська Дарівка» - 493,3669 га, ФГ «Озірне» - 5,1233 га, ФГ «Бурко» - 282,26 га, ФГ «Попове сало» - 34,77 га, ФГ «Геркулес» - 72,39 га, ФГ «Джура» 3,08 га, ФГ «Серпанок»-8,61 га., ФГ «Фасти»-44,6 га., ФГ «ФЕБ»-5,0 га., ФГ « Агромаяк» - 45,3 га, ФГ «Прилісне» - 32,00 га, ФГ «Дубовець» - 23,00 га, ФГ «Ліллі Лайн» - 13,22 га, ФГ «Кум» - 49,0172 га.,ФГ «Діброва Інвест» - 59,72 га.,

Рішенням сесії від 08.11.2019 р. №47/14 було прийнято у комунальну власність землі с/г призначення державної власності 267 ділянок площею 3928,9 га.,з яких зареєстровано право комунальної власності на 34 ділянки площею 341,23 га.

 

Освіта.

Освіта громади є складовою загальнодержавної освітньої системи. У підпорядкуванні Голобської сел. ради перебувають заклади освіти:

ДНЗ смт Голоби, ЗДО с. Радошин

заклади загальної середньої освіти: ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І-ІІ ст. с. Бруховичі-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І ст. с. Н Мосир-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І ст. с. Майдан-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

-ЗОШ І ст. с. Малий Порськ-філія ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Голоби»,

ЗОШ І-ІІІ ступенів ім Г. Т. Остапюка с.Радошин,

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Поповичі,

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Великий Порськ,

Заклади позашкільної освіти.

-Комунальний позашкільний навчальний заклад Центр розвитку та творчості дітей і юнацтва,

-Голобська дитяча музична школа.

Керівництво функціонуванням і розвитком системи освіти громади здійснює гуманітарний відділ виконавчого комітету Голобської селищної ради, який разом з колективами навчальних закладів у 2019 році працювали над створенням умов рівного доступу до якісної освіти, розвитку творчих здібностей дітей та учнівської молоді, забезпеченням оптимальних умов функціонування закладів.

З метою забезпечення належного рівня навчально-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти у 2019 році спрямовано:

- 17 845 902,74 грн – субвенція на оплату праці педагогічних працівників;

- 387 000,60 грн – кошти місцевого бюджету на оплату педагогічних працівників;

- 42 699,03 – кошти місцевого бюджету на відрядження, підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- 1 247 217,12 – кошти місцевого бюджету на забезпечення закладів освіти енергоносіями, паливом та оплату комунальних послуг;

- 4 488 110,91 грн – кошти місцевого бюджету на оплату праці технічного персоналу;

- 725 851,84 грн - кошти місцевого бюджету на проведення поточних ремонтів, придбання матеріалів, канцтоварів, господарчих товарів, миючих засобів;

- 130 000,00 грн – субвенція на підключення закладів освіти до мережі Інтернет + 19 377,88 грн – місцевий бюджет;

- 184 512,20 грн – субвенція на оплату корекційних годин дітям з ООП;

- 244 216,00 грн – субвенція на реалізацію концепції НУШ + 58 070,00 грн – кошти місцевого бюджету. З минулого н. р. учні 1-их, 2-их класів закладів заг. середньої освіти навчаються відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти в Новій українській школі.

Станом на 01 січня 2020 року в Голобській громаді функціонує 2 заклади дошкільної освіти, 4 – заклади загальної середньої та 2 – позашкільної. У минулому році понижено ступінь ЗОШ І-ІІ ст. с. Новий Мосир. Організація освітнього процесу здійснюється 211 працівниками, з них 143 – педагогічний персонал, 68 – технічний. У школах громади навчаються 969 учнів:

- ООЗ «НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Голоби» - 678

- ЗОШ І-ІІ ступенів с. Бруховичі-філія ООЗ - 58

- ЗОШ І ступенів с. Новий Мосир-філія ООЗ - 11

- ЗОШ І ступеня с. Майдан-філія ООЗ - 6

- ЗОШ І ступеня с. Малий Порськ-філія ООЗ - 14

- ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Радошин - 109

- ЗОШ І-ІІ ступенів с.Поповичі - 34

- ЗОШ І-ІІ ступенів с Великий Порськ – 59

ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Сьогодення вимагає вирішення питання максимального охоплення дітей дошкільною освітою. В ДНЗ смт Голоби освітнім процесом охоплено 176 дітей дошкільного віку та в ЗДО с. Радошин 28 дітей. При закладах загальної середньої освіти функціонує 4 дошкільних групи, в котрих здобувають освіту 28 дітей. Освітній процес організовується 43 працівниками, з них 20 – педагогічні. На забезпеченя функціонування закладів дошкільної освіти у 2019 році з бюджету селищної ради спрямовано 3 819 172,87 грн.

 

ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА

У комунальному позашкільному навчальному закладі Центр розвитку та творчості дітей і юнацтва працюють 11 гуртків різних напрямків, в яких займаються 185 дітей. Освітній процес організовується 8 працівниками, з них 7 – педагогічні. На забезпечення функціонування закладу в 2019 році з бюджету Голобської селищної ради спрямовано 491 763,89 грн.

У Голобській дитячій музичній школі навчаються 103 учні Освітній процес організовують 13 працівників, з них 12 - педагогічні. На забезпечення функціонування закладу в 2019 році з бюджету Голобської селищної ради спрямовано 1 541 130,90 грн.

 

ЗМІЦНЕННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ БАЗИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

 

Постійно ведеться робота щодо зміцнення навчальної та матеріально-технічної бази закладів освіти. Зокрема облаштовано спортивний зал ЗОШ с. Радошин, придбано та встановлено насоси в ДЗО с.Радошин, відремонтовано димовідвідну трубу на котельні в ЗОШ с. Радошин, добудовано приміщення для внутрішніх санвузлів у школі с. В. Порськ, проведено ремонти класів та кабінетів у приміщенні старої школи в смт Голоби для виробничого навчання, дошкільної групи « Сонечко», проведено реконструкцію приміщення майстерні в ООЗ, де облаштовано ресурсну кімнату, кабінет вчителя-логопеда, кімнати для індивідуального навчання дітей з ООП, кабінету виробничого навчання швейної справи, облаштування велопарковки біля майданчика для мініфутболу в ООЗ, поточний ремонт входу до ясельної групи ДНЗ смт Голоби (частково за кошти батьків), ремонт навчальних кабінетів Центру розвитку та творчості дітей і юнацтва. За кошти фонду «Світ для дітей» придбано 24 ліжка та постільні комплекти для однієї групи ДНЗ смт Голоби, електроплиту у філію школи с. Бруховичі, мультимедійне обладнання для навчального кабінету ООЗ, придбано матеріали для ремонту класної кімнати в приміщенні старої школи, проведено обробку дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином у школі с. Поповичі (25 тис. грн). На проведення поточних ремонтів та зміцнення матеріально-технічної бази використано 638 тис 342 грн.

Дякую керівникам закладів освіти, педагогічним колективам, технічним працівникам, батькам, меценатам за активну допомогу для підтримки закладів у належному стані, покращення їх естетичного вигляду, створення комфортних умов для освітнього процесу.

 

ПІДТРИМКА ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

 

Актуальним напрямком освітньої діяльності залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованих дітей.

Щорічно учні та вихованці позашкільних закладів є учасниками різноманітних конкурсів, оглядів, змагань, заходів, фестивалів усіх рівнів. Серед інтелектуальних змагань найпочесніше місце посідають учнівські предметні олімпіади, які виявляють індивідуальність, природну обдарованість, таланти кожного школяра. Відповідно до Комплексної програми розвитку освіти у 2019 році учням-переможцям ІІІ етапу олімпіад та обласного етапу конкурсу-захисту наукових робіт МАН виплачено стипендії на загальну суму 10950 грн., премії педагогічним працівникам – 10 800 грн. На забезпечення участі у конкурсах та олімпіадах та харчування дітей спрямовано 16 350 грн.

 

ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ

Однією із умов нормального росту і розвитку дітей є забезпечення їх збалансованим харчуванням. Питання організації належного харчування дітей сьогодні залишається одним із найважливіших та пріорітетніших. З місцевого бюджету на організацію харчування дітей у 2019 році спрямовано 439 560,21 грн.

Відповідно до рішення селищної ради № 48/10 від 18.12.2018р. за кошти м/бюджету було організовано харчування таких категорій учнів:

-дітей-сиріт, дітей позбавлених, батьківського піклування – 10 грн в день;

-дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах,

- дітей із малозабезпечених сімей (які отримують допомогу відповідно до ст. 19 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми») з числа учнів 1-4 класів,

- дітей батьків, які перебувають чи перебували в зоні АТО,

- дітей внутрішньо переміщених осіб

в межах 8,00 грн в день на одну дитину - гаряче харчування, в межах 4,00 грн на одну дитину – буфетна продукція.

Вартість харчування в ДНЗ смт Голоби та ЗДО с.Радошин однієї дитини групи раннього віку становила 20 грн в день; однієї дитини інших груп - 25 грн в день. Частка батьківської плати - 70% від вартості харчування.

Від плати за харчування звільнені батьки, сім’ї яких отримують допомогу відповідно до Закону України ”Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, діти з інвалідністю, діти батьків, які перебувають або які перебували в зоні проведення АТО, батьків, які мають статус внутрішньо переміщених осіб. Розмір плати зменшений на 50% для батьків, сім’ї яких мають статус багатодітної.

 

ОЗДОРОВЛЕННЯ

 

На виконання Цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2017-2020 рр. у Голобській селищній раді в 2019 році забезпечено відпочинком та оздоровленням дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;

- в позаміському закладі оздоровлення і відпочинку «Оберіг» (с.Уховецьк Ковельського району) - 20 дітей, на що виділено з місцевого бюджету 58 000,00 грн.

- в спортивно-оздоровчому таборі «Світязь» с. Пульмо – 17 дітей, на що на умовах співфінансування виділено 38 480,00 грн з місцевого бюджету та 22 000,00 грн субвенції обласного бюджету.

- на функціонування пришкільних мовних таборів спрямовано 3000,00 грн.

Усього було охоплено відпочинком 112 дітей шкільного віку.

Окремо хочу подякувати тим релігійним громадам, які організували змістовний відпочинок наших дітей та молоді .

 

ПІДВЕЗЕННЯ УЧНІВ ТА ПЕДАГОГІВ

 

Однією із складових рівного доступу до здобуття якісної освіти є підвезення учнів та педагогічних працівників, які проживають за межею пішохідної доступності (більше 3 км від закладу освіти), до місць навчання й додому. Підвезення 273 учнів здійснюється 4 шкільними автобусами (189 - до ООЗ, 61 - до школи у с. Радошин , 22 - Великий Порськ, 1 - Поповичі). На організацію підвезення учнів у 2019 році спрямовано 606 952,49 грн (510 758,49 грн – на дизельне паливо, 96 194 грн – на ремонт автобусів). Додатково інформую ,що в кожному шкільному автобусі є вихователь, який несе відповідальність за безпеку школярів.

Доїзд дорослих…..

Переходимо до розгляду виконання Програми соціального та економічного розвитку селищної ради.

 

Виконання Програми розвитку громади залежить і тісно пов’язане із виконанням бюджету.

Виконання дохідної частини в загальному за 2019 рік складає 60 млн. 019 тис. 284 грн., що становить 102,24 % до планових показників.

Офіційні трансферти (кошти, які мають цільове призначення) складають 40 млн. 635 тис. 150 грн.

В тому числі : дотації – 9млн.986тис.400грн.,з них:

-базова дотація – 6млн.936тис.100грн.,

-додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я - 3млн.050тис.300грн.,

Обсяг субвенції становить – 28 млн.113 тис.698 грн.

-субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 2 млн. 763 тис. 300 грн.,

-освітня субвенція –17млн.813тис.600грн.,

-медична субвенція – 5млн.670тис.500грн.,

-окрім того була спрямована субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (інклюзія) – 275 тис. 640 грн.,

-субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної освіти «Нова українська школа» - 244 тис. 216 грн,

-іншої субвенціі – 30 тис. 550 грн..

Зокрема власні надходження складають 19 млн. 384 тис. 134 грн., що становить 107,33 % до прогнозованих показників надходжень до місцевого бюджету. Левову частку власних доходів складає податок на доходи фізичних осіб – 54 % всіх власних надходжень або 9 млн. 428 тис. 100грн. Значну частину власних надходжень складає земельний податок – 22,5 % від власних надходжень – 4млн.360тис.608грн. (земельний податок з юридичних осіб – 357тис.909грн., орендна плата з юридичних осіб – 3млн.151тис.986грн., земельний податок з фізичних осіб – 315тис.565грн, орендна плата з фізичних осіб – 345тис.147грн). Доходи єдиного податку складають – 12,1 % власних надходжень або 2млн.390тис.322грн (єдиний податок з юридичних осіб –65тис.963грн, єдиний податок з фізичних осіб – 1млн.146тис.963 грн, єдиний податок з сільськогосподарських виробників – 1 млн.177 тис.865 грн). Надходження акцизного збору складають 5,2 % власних надходжень або 999 тис.080 грн (пальне – 311 тис.886грн, акцизний податок з реалізації об’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 687 тис.195 грн).

Дохід від податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки складає 0,98 % від власних надходжень або 194 тис. 138грн.. Адміністративні штрафи складають 11 тис.711 грн..

Надходження від плати за надання інших адміністративних послуг складає 1 млн. 147тис.767грн. (в тому числі за видачу дозволів 818тис. 938 грн., за виготовлення паспортів – 323тис.521грн. та інші адміністративні послуги – 5тис. 307 грн), адміністрований збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень складає 80тис. 840грн.(ЦНАП).

 

Видатки

Видатки 2019 року обраховані в загальній сумі 52 млн.816тис. 762грн. Зокрема : -видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями складають 37 млн.955 тис. 421грн., -видатки на проплату енергоносіїв – 2 млн. 247 тис. 682 грн., -інші поточні видатки склали 12 млн.613 тис.659 грн..

Видатки по органах місцевого самоврядування склали 5млн.983тис.125грн.. З них : на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 5млн.303тис.400грн., проплата енергоносіїв – 152тис.700грн., видатки на відрядні – 36тис.746грн.,інші поточні видатки – 490тис.279грн.

На утримання закладів дошкільної освіти видатки складають 3млн.836тис.002грн. З них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 3млн.179тис.877грн, видатки на харчування дітей – 339тис.116грн, на проплату енергоносіїв – 234тис.502грн, інші поточні видатки – 82тис.507грн.

На утримання шкіл видатки складають 25 млн 490 тис 613грн.

З них: -за рахунок освітньої субвенції на виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам – 17млн.813тис.600грн.;

-за рахунок субвенції з державного бюджету на підтримку осіб з особливими потребами на зарплату пед. працівникам 184 тис. 500грн.

-за рахунок власних коштів видатки на поточне утримання шкіл склали 6 млн 275 тис 868 грн: з них заробітна плата з нарахуваннями обслуговуючому персоналу –4млн.488тис.100грн, на харчування дітей видатки складають – 100тис.444грн, проплата енергоносіїв – 1 млн.242тис.300грн, інші поточні видатки – 1 млн.649 тис.119грн (бензин, ремонт автобусів, інтернет, придбання миючих та ін.)

На утримання закладу позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми видатки складають 491тис.764грн. З них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам – 441тис.300грн, видатки за енергоносії 1тис.грн, інші поточні видатки – 49 тис 464 грн.

Видатки на утримання школи естетичного виховання дітей (музична школа) склали 1млн.541тис.130грн. З них: -заробітна плата з нарахуваннями – 1млн.464тис.600грн., -видатки на проплату енергоносіїв – 39тис.900грн, -інші поточні видатки на утримання установи склали 36тис.630грн.

Медична субвенція з держбюджету у Ковельське МТМО-

5 млн. 670 тис. 500 грн.

Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету іншим бюджетам складають – 2млн. 208 тис.351 грн:

1) бютжету Ковельського району – 299тис. 172 грн., з них;

-відділу освіти – на утримання ДЮСШ – 111тис.450 грн,

-на утримання методичного кабінету – 88 тис. 522 грн..

-управлінню соціального захисту- на виплату компенсації фізичним особам,які надають соціальні послуги громадянам похилого віку – 50тис. 200 грн.,

-на виконання програми з питань підтримки сім’ї і протидії торгівлі людьми – 3 000 грн.,

-для відшкодування пільг з послуг зв’язку населенню – 46000 грн.

2) бюджету м. Ковель – 1 млн.390 тис.564 грн.

- на оплату енергоносіїв – 531 тис.339 грн.

- на заробітну плату кочегарів – 20489 грн.

- на проведення туберкулінодіагностики – 22 646 грн.

- на утримання закладів первинної медицини – 573 963 грн.

- на забезпечення інсуліном хворих на цукровий діабет – 69000 грн.

- на забезпечення пільгового відпуску медикаментів – 38 000 грн.

- на забезпечення безкоштовного відпуску наркотичних препаратів – 18 150 грн.

- на заробітну плату лікарям,які проводять амбулаторний прийом – 116 977 грн.

3) Колодяжненській сільській раді - 70 762 грн.:

- на забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру – 10 762 грн.;

- на оздоровлення дітей в ПЗОіВ «Оберіг» - 58 000 грн.

4) Дубівській ОТГ - 447 854 грн. на утримання центру соціальних послуг.

Видатки на інші освітні програми складають – 32 тис.181грн. (перевезення учнів, нагородження переможців олімпіад, нагородження переможців «Вчитель року»).

Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнилось 18 років видатки становлять 3тис.620грн. (допомога надавалась 2 дітям).

Видатки на оздоровлення та відпочинок дітей (пільгова категорія) в таборах – 60тис. 480 грн. (співфінансування 64% (м.б) х 36% з обласним бюджетом).

На виконання «Комплексної програми розвитку агропромислового комплексу Голобської селищної ради на 2016-2020 роки» протягом 2019 року спрямовано 57 тис.390грн. З них :

- на дотацію власникам особистих селянських господарств, які утримують три і більше корів – 17 тис.100грн.( в тому числі 8тис.550грн. за рахунок іншої дотації з обласного бюджету, 8тис.550грн. за рахунок власних коштів).

- на часткове здешевлення вартості штучного осіменіння корів і телиць власникам особистих селянських господарств з місцевого бюджету протягом 2019 року виплачено 15тис.800грн. (з розрахунку 100 грн. за одну корову 17 власникам за осіменіння 57 корів). На заробітну плату з нарахуваннями технікам штучного осіменіння виплачено 7тис.900грн. з розрахунку 50грн. за одну корову.

- виплачено з бюджету с.р. 16тис.590грн. дотації пасічникам за утримання 553 бджолосім’ї (з розрахунку 30грн за одну бджолосім'ю).

Видатки на надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість -20тис.00грн. (Голобська ветеранська організація, «Диво», організація ветеранів Афганістану,Ковельське ТПО УТОС,організація «Ліквідатори-інваліди Чорнобиля» ).

Інші видатки на соціальний захист населення складають 158 тис 300 грн. (допомога на поховання – 17тис.грн /17 мешканцям/ ; допомога на лікування -86тис.300грн /158 мешканцям громади/; виплати матерям-вдовам – 15тис.000грн /60чол./; забезпечення пільгового зубопротезування – 3тис.900 грн.(1 учасник АТО) подарунки та інші виплати населенню – 36 тис.100 грн.

Видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва – 33тис. 811грн. (придбання вінків, квітів, подарунків).

На утримання будинків культури, клубів та інших закладів клубного типу видатки в 2019 році склали 1млн.730тис.491грн. З них : --видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 1 299 171 грн. -видатки на проплату енергоносіїв становлять 198тис.439грн., інші поточні видатки на утримання установ - 232тис.881грн.

Видатки на забезпечення діяльності бібліотек склали 664 725 грн., з них: -на заробітну плату з нарахуванням – 555 111 грн. -енергоносії – 46 453 грн., -інші поточні видатки – 63 161 грн.

Видатки на проведення фізкультурно-спортивних заходів склали 47тис.790 грн.

Видатки по благоустрою склали 1 млн.176тис.052 грн. З них: на утримання КП «Наше селище» 390тис.050грн., на заробітну плату з нарахуваннями робітникам зайнятим на оплачуваних громадських роботах – 110тис.443грн, вуличне освітлення – 300тис.164грн, інші поточні видатки по благоустрою (обрізка дерев, заміна лампочок, грейдерування доріг,проплата за електоенергію) склали 375тис.395грн.

На розробку схем та проектних рішень масового застосування видатки склали 146тис.614грн..

Видатки на утримання та розвиток інфраструктури доріг (власні кошти) видатки склали 97тис.070грн. (поточний ремонт доріг,ПКД).

Видатки на інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю склали – 89тис.293 грн. (сертифікати про закінчення будівництва)

Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 8 тис 085 грн.

Видатки на утримання місцевої пожежної охорони (с. Радошин) у 2019 році становлять 357 тис.420 грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 305 900 грн., видатки на енергоносії – 4 950 грн. , інші видатки становлять 46 570 грн..

Видатки на утримання Центру надання соціальних послуг у 2019 році складають 1 млн.592 тис. 186 грн. -видатки на оплату праці з нарахуваннями – 1 млн.559 тис.585 грн. -інші видатки – 32 тис. 602 грн..

 

У 2019 році реалізовано наступні проєкти:

«Капітальний ремонт покриття вулиці Воз’єднання в с. Байківці , (ПК0+00 до ПК2+35)» Вартість проекту:618,1866 тис. грн.

«Капітальний ремонт вулиці Бенделіані (від перехрестя з вулицею Незалежності до перехрестя з вулицею Мартинюка) в смт Голоби Ковельського району Волинської області» - 683 290 грн

«Капітальний ремонт покриття вулиці Дружба в с. Бруховичі, (ПК0+00 до ПК2+00)» - 517.876 грн

Капітальний ремонт вул. Грушевського ( від вул. Мартинюка до а/д М19) в смт Голоби -854,910 грн.

Поточний середн. ремонт вул.Заводська в смт Голоби–157443 грн.

«Капітальний ремонт площі (благоустрій) Будинку мистецтв по вул.Шевченка,2 в смт Голоби » - 683.290 грн

Придбання обладнання до спецтехніки (причіп тракторний , легковий причіп ) для потреб комунального підприємства «Наше селище» Голобської селищної ради - 186,600 грн

Придбання критих велопарковок для Голобської селищної ради об’єднаної територіальної громади -58,533 +7.466 м/б

Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу розміром 42*22 ООЗ «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія смт Голоби» в смт Голоби по вул. Перемоги,1(влаштування велопарковки)-1813,858 тис грн + 181,385 м/б

Реконструкція ЗОШ І-ІІ ступенів (добудова санвузла) по вул. Мартинюка,13 в с. Великий Порськ-990 000 тис.грн + 99 000 тис.грн м/б

Це найбільш фінансово значимі проекти. Окрім цього:

Будівництво вуличного освітлення в с. Партизанське

Будівництво вул. освітлення на вул.. Громадюка в смт Голоби

Будівництво вуличного освітлення у парку смт Голоби

Нове будівництво дитячого майданчика в с. Нужель

Встановлення дитячих майданчиків в с. Поповичі та с. Жмудче

Поточний ремонт приміщення клубу ветеранів в смт Голоби

Встановлення нових сучасних ліхтарів по вул. Незалежності та Ткача в смт Голоби

Утеплення та оздоблення частини фасаду Будинку Мистецтв

Облаштування бібліотеки та клубу ветеранів в приміщенні ЗОШ с. Поповичі

Удосконалення та доокомплектування дитячого майданчика в с. Малий Порськ ( ініціатива жителів)

Облаштування двох свердловин в с. Жмудче

Встановлення зупинки в с. Калиновник

Облаштування огорожі (клуб, магазин) в с. Жмудче

Ремонт навч. кімнат Центру розвитку та творчості дітей і юнацтва

Ремонт актової зали в Голобській ДМШ

Виготовлення та встановлення 7 комплектів контейнерів для роздільного збору сміття

Намагаємось не залишати поза увагою ветеранів війни та праці. Стало доброю традицією спільно із головою Голобської ветеранської організації Янко М. Ф., головами первинних ветеранських організацій, в.о. старост вітати з ювілейними датами наших довгожителів - ветеранів війни та праці. Нікому з ветеранів та жителів громади не було відмовлено у наданні матеріальної допомоги на лікування. За сприяння керівництва СЛАТ «Тур» та ДП «Ковельський держлісгосп» завезено дрова сім’ям загиблих та зниклих безвісти учасників АТО.

Пріоритетним та важливим напрямком роботи виконавчого комітету було і залишається питання підтримання в належному стані комунальних доріг, їх ремонт та реконструкція.

Ми ведемо цілеспрямовану роботу із залучення на нашу територію інвесторів і завжди готові до співпраці. На сьогодні ведуться монтажно -будівельні роботи виробничої бази ПП «UA BRUK», яке спеціалізується на виготовленні бруківки. Безкоштовно, на суму 142 тис. грн, підприємство надало бруківку, якою викладена площа біля Будинку Мистецтв. У минулому році, пройшовши усі процедурні питання, запрацювало підприємство з виробництва електроенергії за допомогою сонячних батарей. Минулоріч було надано в оренду ще більше гектара землі для встановлення сонячних батарей. А це нові робочі місця, орендна плата за землю і відповідно надходження до бюджету.

Набирає виробничих потужностей СТзОВ Гранд Інвест Лімітед, яке для налагодження експорту продукції відновило залізничну колію до підприємства.

Провідною галуззю економіки громади є підприємницька діяльність та агропромисловий комплекс.

Розвиток аграрного сектору громади неможливий без впорядкування земельних відносин.

Територія Голобської ОТГ становить 29881,1 га, в тому числі в межах населених пунктів 3167,95 га.

Продовжується приватизація земельних ділянок громадянами. На сьогодні йде активніше процес переоформлення договорів оренди землі. Зареєстровано 15 договорів оренди з фізичними особами та 115 договорів оренди з юридичними особами.

20 учасникам АТО,що звернулися, надано земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства (до 2 га ріллі)

Розроблена картографічна основа смт Голоби на площу 642,24 га для подальшої розробки генерального плану населеного пункту. Перепоною для затвердження генерального плану стало те, що селище віднесли до історичних населених пунктів України, а це передбачає виготовлення ще одного документа – історико-архітектурного плану (близько 60 тис. грн).

 

КП « НАШЕ СЕЛИЩЕ»

КП « Наше селище» створено і діє з 01.01 2010р. Засновником підприємства є селищна рада.

Протягом року безперебійно проводився повуличний вивіз сміття у селищі Голоби. Однак загальну проблему сміття в селах, на жаль, не розв’язано.

Минулоріч запровадили роздільний збір пластику та скла, встановивши контейнери на вул. Ткача та Незалежності та на інших вулицях селища. Практику роздільного збору сміття поширюємо і в інших населених пунктах нашої громади.

У цьому році плануємо вирішити питання приміщення під виробничу базу КП «Наше селище» та гаражів для автотранспорту (зокрема шкільних автобусів).

Зміцнюючи матеріально-технічну базу КП, ми віримо у покращення якості надання послуг та розширення їх спектру. Звичайно, є проблеми, але підприємство намагається їх вирішувати.

СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА

Головним спортивним об’єктом нашої громади є стадіон «Дружба». У звітному році проведено певні роботи із завершення чергового етапу реконструкції даної споруди. Освоєно кошти ДФРР- 1444,99 тис. грн + кошти МБ-293,5 тис. грн.+100 тис. грн На жаль, на сьогодні є заборгованість з ДФРР у сумі 1 млн 345 тис. грн. Питання залишається невирішеним. Проводили турніри та розігрували кубки з настільного тенісу, волейболу, мініфутболу серед мешканців громади. Брали участь у першості Ковельського району з футболу та у фестивалі фізичної культури серед сільських рад. На базі ООЗ смт Голоби було проведено уже четвертий відкритий фізкультурно-оздоровчий фестиваль «Перемагай себе» серед осіб з обмеженими фізичними можливостями. Цей захід об’єднує учасників не тільки Волинської області, які незважаючи на стан здоров’я, залишаються фізично активними. Ми всі разом радіємо успіхам наших Олександра Барбарука з с. Погіньки, Софії Шевчук з с. Майдан, які здобувають призові місця на обласних та всеукраїнських змаганнях. На стадіоні «Дружба» проходив чемпіонат України з футболу серед жінок (1 ліга), спортивний фестиваль працівників лісового господарства, фестиваль фізичної культури і спорту Ковельського району, ігри чемпіонату області з футболу та інші заходи.

Традиційно відбувся велопробіг у с. Новий Мосир, присвячений Дню Конституції України. На фізкультурно-оздоровчу роботу, спортивні заходи з місцевого бюджету спрямовано 46,8 тис грн.

 

Культурно-мистецька діяльність

Робота закладів культури, розташованих на території Голобської громади, у 2019 році спрямовувалась на виконання пріоритетних завдань галузі, серед яких – розвиток аматорської творчості, традиційного та сучасного мистецтва, підтримка талановитої молоді та обдарованих дітей, проведення культурно-масових заходів, залучення громадян до участі в культурно-мистецьких проєктах, зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури, збереження та розвиток української культури, а також культур інших національних груп, що проживають на території громади.

Протягом звітного періоду працювали комунальні заклади культури, серед яких: 1 школа естетичного виховання – Голобська дитяча музична школа, Голобська публічна бібліотека, 10 закладів клубного типу:

- Голобський будинок мистецтв

- Будинки культури с. Бруховичі, с. Майдан, с. Н.Мосир, с. Поповичі

- Клуби с. Битень, с. Радошин, с. Свидники, с. Погіньки, с. В. Порськ.

На території громади розташовані клуби с. Борщівка, с. М.Порськ, с. Байківці, посади завідувачів яких вакантні (3 х 0,5 ст.). Організатори культурно-дозвіллєвої діяльності Голобського БМ забезпечують надання культурних послуг у селах Малий Порськ, Борщівка, Жмудче.

Загальна кількість працівників — 38. Усі заклади функціонують та утримуються за кошти місцевого бюджету.

У громаді діє Програма розвитку культури, мистецтва, охорони культурної спадщини та туризму на 2017-2020 роки, на заходи якої в 2019 році було передбачено 26,0 тис. грн.

З метою підвищення рівня масових заходів і освітнього процесу зроблено поточний ремонт актової зали в музичній школі на суму 55,4 тис. грн (заміна вікон + оздоблювальні роботи).

Освоєно понад 118 тис. грн на утеплення Будинку мистецтв та заміну дверей у клубі с. Байківці (проникнення зловмисників). Розпочато ремонт частини приміщення школи с. Поповичі під бібліотеку, на що спрямовано 25 тис. грн (використано 15 тис.). Завдяки співпраці з ТзОВ «В. Прометей» придбано озвучувальну апаратуру в клуб с. Великий Порськ на 25 тис. грн.

Наші досягнення: Танцювальний колектив «Сонечко» - ІІІ місце в обласному фестивалі-конкурсі духової музики та танцювальних колективів, народне аматорське жіноче тріо Чарівниці - ІІ місце у відкритому фестивалі-конкурсі вокально-хорового мистецтва «Волинь моя, краса моя». Кашуба Ольга, учениця Голобської музичної школи, зайняла І місце на Міжнародному дитячому фестивалі-конкурсі мистецтв «Соняшник», Бенесько Святослав – ІІ місце в обласному конкурсі бандуристів «Волинський кобзарик», Пасочнік Ігор – ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі виконавців на сопілці та цимбалах «Волинська гуковиця», Воробей Іван. – ІІІ місце в обласному конкурсі виконавців на струнно-смичкових інструментах, Романюк Анастасія, Стасюк Лідія - ІІІ місця у відкритому фестивалі-конкурсі хореографічного та вокально-хорового мистецтва «Лісова пісня».

(Прикрі випадки в минулому році: пошкодження дверей у клубі с.Байківці, нанесення тілесних ушкоджень працівнику культури на робочому місці,пошкодження новорічної ялинки в смт Голоби)

Окремо хочу висловити слова вдячності меценатам, людям з щирими серцями і добрими душами, за сприяння у проведенні різного роду заходів до державних свят та інших дат на належному рівні. Велике спасибі їм і нехай усе повернеться сторицею, благополуччям та міцним здоров’ям.

Охорона здоров’я

Медичну допомогу первинного рівня забезпечують працівники Голобської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. На сьогодні це сімейні лікарі, з якими, надіюсь, всі присутні уклали договори, лікар-педіатр, а також завідувачі фельдшерсько-акушерських пунктів. Діяльність ФАПів у 2019 році фінансувалася з місцевого бюджету та бюджету Ковельського МТМО. Задля збереження мережі ФАПів, цьогоріч їх утримання відбувається 100% за кошти місцевого бюджету. На території нашої селищної ради є Голобська районна лікарня. Це добре, бо жителі нашої громади мають доступ до частини послуг вторинної медицини. З цією ж метою діє домовленість про прийом вузькопрофільними спеціалістами з серпня 2019, які доїжджають з Ковеля . Для цього з нашого бюджету було спрямовано 115 тис. та бюджету Велицької ОТГ – 50 тис. грн. Про інші видатки на галузь охорони здоров’я ви мали змогу дізнатись у попередніх розділах.

У Голобах функціонує пункт екстреної медицини та медицини катастроф -як підрозділ Волинського обласного центру.

 

У 2020 році потрібно докласти максимум зусиль для реалізації не завершених у минулому році та запланованих нових проектів, а саме:

- активізувати роботу зі збільшення власних надходжень до селищного бюджету;

- покращити роботу з упорядкування земельних відносин;

- сприяти залученню інвестицій та створення робочих місць;

- продовження впорядковування вулиць населених пунктів;

- продовжити зрізання сухостійних та аварійних дерев;

- проводити поточні ремонти та реконструкцію мереж вуличного освітлення (заміна ліхтарів на енергозберігаючі);

- дбати про благоустрій на кладовищах у селах громади;

- зміцнити матеріально-технічну базу КП «Наше селище»;

Зрозуміло, що вирішення всіх проблем за рахунок бюджету селищної ради неможливе, тому будемо тісно співпрацювати з фондами, депутатами різних рівнів, брати участь у написанні спільних проектів з ДФРР, із залученням грантових коштів ЄС.

Це все, що я хотів би вам доповісти у стислому вигляді, а вийшло напевно не дуже стислому.

Думаю, що охочі доповнять мій звіт, і висловлять своє бачення та думки з приводу проблемних питань, які необхідно вирішити.

Переконаний, що лише спільно ми зможемо забезпечити стабільність та розвиток Голобської ОТГ!

Чимало зроблено, але й багато роботи ще попереду!

Хочу подякувати всім, з ким прожито цей рік, усім, хто корисними порадами, конструктивною критикою, підтримкою та розумінням допомагав реалізовувати заплановані справи, знаходити вихід із найскладнішої ситуації.

У громаді живуть і працюють люди, які люблять свою малу батьківщину. І вони розуміють, що не приїде Президент, Прем’єр чи Голова Верховної Ради, щоб розбудувати нашу Голобську громаду. Ми повинні зробити це самі. Кожному з нас Бог дарував життя, і кожен з нас повинен задуматися; для чого я прийшов на цей світ, що я маю зробити і залишити після себе.

Велике спасибі за підтримку.

Дякую!

Бажаю, щоб усі тимчасові непорозуміння, проблеми та негаразди завжди розв’язувались позитивно і увінчувались ось такою веселкою!

Мирного неба усім нам, взаєморозуміння, мудрості та злагоди!

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь