Виконавчий комітет Голобської селищної ради оголошує конкурс на зайняття посади завідувача клубу с.Борщівка. 

     Завідувачем клубу с.Борщівка може бути особа, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і кваліфікаційним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Не може бути завідувачем клубу с.Борщівка особа, яка за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних;
  • автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту , трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону  та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • інші документи, які на думку кандидата, підтверджують його професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

           

            Особа, документи якої відповідають кваліфікаційними вимогам, і яка допущена до участі в конкурсному відборі, презентує проект програми розвитку закладу культури с.Борщівка на один і на п’ять років.

 

            Дата початку прийому документів – 18 вересня 2017 року.

            Документи приймаються за адресою: 45070, смт Голоби вул. Ковельська,1

            Довідки за телефоном: (03352) 92-2-42.

            Документи приймаються впродовж 30 календарних днів від дати початку прийому документів.