Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голобської селищної ради за 2019 рік

Дата: 24.09.2020 10:43
Кількість переглядів: 844

Звіт про роботу

Центру надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Голобської селищної ради

за 2019 рік

 

        Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голобської селищної ради розпочав свою роботу з 03 березня 2017 року  та був створений в рамках проекту технічної допомоги Європейського Союзу “Центр надання адміністративних послуг, як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади” на умовах співфінансування.  Коштів гранту - 660 тис. 396 грн., коштів співфінансування - 355 тис.грн.

        У 2019 році в Центрі надавалося 102  адміністративні послуги, зокрема це послуги ДМС, соціального захисту, земельні питання, реєстрація нерухомого майна, також зазначу що у 2018 році таких послуг надавалося 86.

        За 2019 рік було надано 9812 послуг, в т.ч.:

Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання, довідки ф.13 та 16 затверджені ПКМУ № 207 – 2290 (з них: 634 - реєстрація місця проживання, 1656 – видача довідки ф.13)

Реєстрація речових прав на  нерухоме майно – 857

Послуги ДМС:  зокрема: паспорт громадянина України для виїзду за кордон 1343, з них: 168 термінових, 1175 – регламентних, паспорт громадянина України у вигляді ІД картки: 281, з них: 122 термінові, 159 – регламентні.

Послуги соціального характеру – 1519

Послуги місцевого значення (видача довідок про с/с, видача довідки про сплату коштів для оформлення ліцензії, земельні питання) – 3522

        До бюджету Голобської селищної ради надійшло 409668 грн., в тому числі: реєстрація речових прав на нерухоме майно – 80840 грн., плата за надання інших адміністративних послуг – 328828 грн.

        Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голобської селищної ради (далі - Центр) працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї  роботи відповідно до вимог чинного законодавства,  оперативністю та покращенням умов їх отримання. Центр впевнено крокує до виконання концепції в країні - реформування сфери адміністративних послуг, ліквідації потреб громадян звертатися до різних адміністративних органів, отримувати якісні та найбільш популярні у населення адміністративні послуги у найкоротший термін в одному приміщенні. ЦНАП підвищує якість обслуговування населення, впроваджує нові інформаційні технології для спрощення процедури надання адміністративних послуг. Поступово збільшуються послуги у сфері соціального захисту.

        Режим роботи центру зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: з 08.00 до 15.00, без обідньої перерви. Прийом суб’єктів звернень щосереди  проводиться з 08.00 до 20.00 години.

        В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону з номером робочого місця, де відвідувач обслуговувався. Талони залишають в однієї з скриньок «добре» або «незадовільно». Таким чином ведеться постійний моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг. Переважна більшість відвідувачів задоволені роботою Центру. Троє суб'єктів звернень висловили свої подяки працівникам ЦНАП у книзі скарг, відгуків та пропозицій.

     Також залучено до роботи у ЦНАП представників Ковельського управління пенсійного фонду України Волинської області для консультування громадян з питань пенсійного законодавства та нарахування пенсій, та спеціалістів Ковельського міськрайонного центру зайнятості.

        Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення в якомога коротший термін з обов'язковим дотриманням норм чинного законодавства.

        Перспективи роботи ЦНАП на 2020 рік.

В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання. У зв’язку зі стрімким розвитком е-врядування серед першочергових завдань роботи ЦНАП у 2020 році є:

- закупівля та впровадження програмного комплексу ЦНАП-SQS задля реалізації електронного проекту е-Малятко  (комплексні електронні послуги, пов’язані з народженням дитини і оформленням відповідних документів), та роботи органу реєстрації місця проживання, який створений для спрощення процедури обміну інформацією про реєстрацію місця проживання громадян між органами влади та забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

-завершення процесу запровадження онлайн консультацій адміністраторами Центру через соціальну мережу Facebook та Skype.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь